MORA, CASA NOASTRA

Prietenii vostri Mona si Radu va invita in casa lor!

Ati muncit din greu toata saptamana si ati vrea sa va relaxati in mijlocul naturii, departe de tumultul orasului, dar avand confortul de acasa...?
Prietenii vostri Mona si Radu va invita in casa lor!
Aveti de sarbatorit un eveniment in familie, v-ati adunat un grup de prieteni si vreti sa petreceti intr-un cadru intim...?
Prietenii vostri Mona si Radu va invita in casa lor!
Ati plecat din tara si va este dor de mancarea traditionala romaneasca, de traditii, de obiceiurile noastre...?
Prietenii vostri Mona si Radu va invita in casa lor!
Sunteti strain si vreti sa cunoasteti meleaguri, traditii si obiceiuri diferite de ale voastre...?
Prietenii vostri Mona si Radu va invita in casa lor!

sâmbătă, 7 iulie 2012

IN VINO VERITAS





Purul adevăr l-au spus   mari personalităţi culturale, politice, militare, religioase. Ca să nu mai vorbim de filozofia poporală!



"Când bem, ne îmbătam.
Când ne îmbătam, adormim.
Când adormim, nu păcătuim.
Când nu păcătuim, ajungem în rai.
Aşa că hai toţi să ne-mbătam şi să mergem în rai! "
Brian O'ROURKE




Cea mai bună băutură
Este apa de izvor.
Eu, om bun peste măsură,
V-o las vouă, tuturor.
Mark Twain






Nu esti beat atata timp cat
 poti sta pe podea fara sa te
 tii de nimic
        Dean Martin






"Într-adevăr, alcoolul este posibil să fie cel mai mare duşman al omului. Dar Biblia ne învaţă că trebuie să ne iubim duşmanii... " 
Frank Sinatra 







"Berea este dovada că Dumnezeu ne iubeşte şi de-asta vrea să fim fericiţi! "
Benjamin Franklin






Un om inteligent se imbata
ori de cate ori este obligat
sa-si petreaca timpul
 alaturi de prosti .

  Ernest Hemingway




"24 de ore într-o zi,
24 de beri într-o ladă.
Vreo coincidenţă? "
Stephen Wright







Adevarul se afla intre prima  si a patruzecea bere .
Tori Amos







"Nu-mi trebuie decât o bere ca să mă îmbete. Problema este că nu-mi amintesc dacă este a treisprezecea sau a paisprezecea...."  
George Burns





"Şi vinu-i bun, şi hora-mi place,
Iar tu Doamne fă-mi ce vrei
Numa' pustnic nu mă face!
Fă-mă floare albă-n luncă
Ş-apoi ia-mă şi m-aruncă
Doamne-ntre femei! "
George Coşbuc




Omul din betia lui se mai    desteapta
Dar prostul din prostia lui    niciodata…
   din intelepciunea popular


"Unul bea că-i băutor,
Altul bea că-i bestie,
Numai eu, că am umor,
Beau aşa, de chestie. "
                 
"O să intru în păcat,
Sfinte Doamne, ţine-mă!
Pentru vin nu am ficat,
Pentru apă... inimă! "
Păstorel Teodoreanu





"Vinul este o poezie îmbuteliată."
Robert Stevenson








"O sticlă de vin conţine mai multă filozofie în ea, decât orice altă carte din lume.“
Louis Pasteur







"Nimic nu face viitorul să pară mai roz decât contemplatul printr-un pahar de Chambertin.“
Napoleon Bonaparte







"Oamenii sunt ca vinurile. Cu timpul, fie devin din ce în ce mai buni, fie se transformă în oţet."        
Papa IOAN AL XXIII-LEA







Un dezavantaj al vinului este că face omul să încurce cuvintele cu gândurile."
Samuel Johnson






Beau pentru ca am ocazia ,
 dar uneori beau pentru ca
 nu am nici o ocazie .
       Miguel de Cervantes






" E folositor să luăm vinul, fie ca pe un medicament numai în vederea sănătăţii, fie să-l gustăm ca să ne uşurăm îngândurările şi să ne veselim ..."
Clement Alexandrinul







"Cărţile mele sunt ca apa; cele ale marilor genii sunt ca vinul. Din fericire toată lumea bea apă."
Mark Twain







Nu există femei urâte, numai bărbați care n-au băut destul.






"Sa nu uitaţi că eu am primit mai multe de la alcool, decât a primit alcoolul de la mine.“
Winston Churchill






"Cea mai teribilă bogăţie pe termen scurt ne-o oferă alcoolul"
Vasile Ghica 



"Oamenii de rând trăiesc ca să mănânce şi să bea.
Oamenii de valoare mănâncă şi beau ca să simtă că trăiesc.“
SOCRATE




"O femeie m-a determinat să mă apuc de băut, iar eu nici măcar nu am avut bunul simţ să îi mulţumesc."
W.C. Fields








’’E vinul de-azi mai rău ca cel de ieri, amicii mei? Mai bun ca orice vin băut e cel pe care-l bei!’’
 Mihai Eminescu






’Trebuie să te împrieteneşti cu vinul şi să-l alegi pe acela care merită să-i spui “dumneavoastră’’!’’ 
Fănuş Neagu




’’Nu contrazice voia sorţii
Şi nu sfida stihiile!
 Aşa fu scris: cei morţi cu morţii,
Iar cei vii cu… viile!’’ 
Păstorel Teodoreanu





’’La vin nu te arăta viteaz, că până la urmă tot vinul rămâne treaz.’’  
Iordache Golescu







”Vinul bun îţi vorbeşte despre el la ureche. Cel prost se laudă în gura mare.’’ 
Tudor Muşatescu








’’Vinul e toiagul bătrâneţilor şi nebunia tinereţilor.’’ 
Anton Pann






’’O să intru în păcat,
Sfinte Doamne, ţine-mă!
 Pentru vin nu am ficat,
 Pentru apă…inimă!’’
Păstorel Teodoreanu





In vino veritas... but in vodka is more...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu